Helg:D

Weei, vad skönt att vara lite ledig:) Sitter och dricker en energidryck för att orka med dagen/natten:) Har ju varit uppe sen 3.30 så börjar väl snart bli lite trött annars:P Håller även på kokar ris till min lunch som jag var och hämtade hos E, någon wook med räkor, luktade precis som kina mat:D Som hon hade lagat igår, så det ska jag proppa i mig starx:) Ska även ta bort mitt gamla risiga nagellack innan jag hoppar in i duchen och skrubbar bort all skit.. Sen ska jag sminka mig och ta på mig vanliga kläder! Härliga känsla, gör typ det max en gång i veckan nuförtiden..  fast i måndags hade jag ju vanliga kläder med:)

Sen blir det stan, fast mitt konto tillät vist inte så mkt shopping, får ju lön om någon dag så det var visst lite tommare än vad jag trodde där.. Men men lite grejer ska jag nog kunna kosta på mig:) Ett pr jeans leggings och kanske nya underkläder, har ju gått upp lite i vikt nu i veckan, så då kan jag ju ge det som en prsent till mig själv:P Haha! jag är skit bra på att kunna köpa saker till mig själv för att jag har gjort någe bra:P

Hej hopp det här går inte, storasyster kommer bli galn på mig och jag inte är klar att åkå kl 12, har iaf varit duktig och städat ur bilen med:)


Pusspuss<3

Ska li kul att se vad helgen har att erbjuda;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0