Händelserikmorgon

Imorse när jag kom på jobbet så var det en ko som satt fast i foderautomaten.. Ringde och väckte chefen  kl 4.50 och hon fick hoppa in i bilen och åka från lit för att hjälpa mig, tror hon kanske inte var så nöjs över att hon ringde upp..:P Efter mycket om och men fick vi lös kon, men hon kunde iaf inte kliva upp så vi tog hjälp av en traktor, sen kom hon upp på benen och vi som trodde att benet skulle vara svårt skadat men hon var okej:) Lite nerkyld och blåslagen men kunde gå och så:D Donerade ett av mina trasiga vintertäcken till fjöse eftersom hon var kall och blöt stackarn.. Men det slutade ju bra tillslut iaf:)

Sen när jag kom hem hittade jag huxflux min favorit skivor från när jag var ung! Måste ha hängt där i flera år och idag så såg jag dem!! Helt otroligt, jag blev iaf överlycklig!:D Jukebox, the best of the seventies, summerhits, och några egenhändigt inspelade:) Måste hitta en bandspelare, sen ska jag bara vara glad och njuta!:D

Gårdagen spenderades utomlands:) Och jag ballade ur på kvällskvisten när vi nästan var hemma igen och pratade endast engelska i ca 1h kan lova att E var sådär lagomt nöjd på mig efter ett tag:P Tillslut började hon sjunga http://www.youtube.com/watch?v=XU_grXxvwLU den här låten! hur schysst är det då?:P Vi skrattade iaf oerhörda mängder:) Mysig dag i det stora hela:) Var även in i en jättestor galleria och såg massor av snygga kläder, men det var lite för dyrt när man inte har några pengar.. E hade sagt att stället dit vi skulle kanske var i storlek med ström, fast gallerian var typ lika stor som ström så det var lite större:D Haha!

Jaja, lunch sen en ridtur står på schemat:) Imorgon blir det sovmorgon:D

Puspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0