Bra:)

Åt:En kexchoklad och en färdig ostfralla med en masssa gott på till frukost:)
   3 korvskivor, ett paket bacon, 3 ägg och 5 potatisar till lunch:)
   Drack en näringsdryck till mellan mål:) 
   Sug på den ni, snart rullar jag fram:P haha!

Efetrlunchen blev det en lugn cykeltur med Arthur, eller lugn för mig men han kutar ju fram och tillbaka hit och dit och gud vet vart när vi är ute så han blev iaf nöjd:D Sen blev det badkaret för hans del, och det är det värsta jag kan göra mot honom tycker han, ser ut som hela världen håller på gå under när han blir badad, spelar ingen roll hur olydig han är och jag skäller på honom så ser han aldrig så deppad ut som när jag håller på att döda honom långsamt med vatten och tvål.. Men han är världensbäsat, för han rör inte en fena, utan bara står där tålmodigt tills hela proceduren med 2 schampooneringar och riktigt nogrann ursköljning är över:) Sen fick han stå i badkaret rätt länge för att han skulle skaka av sig en hög med vatten:) och då stod han så snällt medans jag gick och la mig i soffan och skrek så att jag höll på dö så rasmus kom kutande emd värktabletter! Kändes ungefär som att min stackars rygg gick av när jag la mig ner.. Men en halvtimme senare och två starka värktablett hade börjat värka var jag på benen igen, men då var Arthur nästan torr:) tur att jag inte badar honom så ofta för både min och hans skull:) Även att jag nästan var lika blöt som honom när vi var klara:P Min nästa hund ska nog vara korthårig..... och näsat gång det blir dags för Arthur bad, så blir det jag som duchar med honom så jag slipper denna jävla mystiska hänga över badkaret ställningen!

Mina valpar är ena riktiga tuffingar! Morra och skäller och bråkar med varandra hela tiden, och det är inga särskillt snälla morrar som kommer, utan det låter ungefär som om de försöker ta livet av varandra:P Fast risken är inte så stor, för de är fortfarande tandslöas:D



Nu tar jag en dag i sänder och så får vi se vart de brakar iväg åt för håll:) Å jag vet att ni är lite nyfikna kanske, men det är fruktansvärt lätt att räkna ut, ungefär lika simpelt som 1+1:P

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0