Toppenkväll:)

Åkte till bigsis runt 5 och vi for på ica och handlade Pepparbiff och rödvinssås, sån åkte vi in och handlade goda potatisgrejer som är typ räfflade och kryddade på coopra.. Och vi hämtade även ut mitt packet på ica:)

Sen åt vi goomiddag och julpyntade lite hemma hos henne, sen drog vi och solade! underbart<3 Var flera månader sen sist.. Nu ska det bli ändring på de:) Sen hem till si igen och Dippade chips och drack troca i champagneglas:D och såg såklart på idol, huvudsaken är ju att erik och tove är kvar:)

Vi tvättade även mina nya sängkläder och lite av ramonas tvätt, så imorgon kan jag bädda med mina sproilans nya sängkläder:D

Sen blev det sikås och fixa pållarna och nu sitter jag här framför datorn hos mamma och pappa och smuttar på årets första glögg, denna med mandarin smak.. och sen ska jag pröve en med kakaosmak.. Men jag vet edan nu att jag har bara en favourit och det är helt vanlig saft glögg:) Eller möjligtvis väldigt låg procent vanligglögg:) Den här smakar mk sprit och det misstänker jag att nästa gör med, för de är ju köpta på systembolaget och det mest därifråån brukar man kunna ana en tendens av alkohol i:P 

Har även varit ute och busat med min älskade vovve<3

Imorgon ska jag pynta och städa klart de sista i bryggstun och byta gardiner och så uppe ho farmor:)

Pusspuss<3


Flykärln 09:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0