Snööö..

Japp, tydligen så har det kommit en del snö här i torvalla, jag har inte ens tittat ut än utan väntar med det tills jag ska åka.. E åkte vid 9e så sen har jag försökt sova lite och suttit vid datorn.. och ska snart bege mig ut i snön och måste då fälla ut piggarna på kryckorna.. E tycket iaf att jag var snabb på kryckor:P idag erbjöd han mig att låna hans skidglasögon så att jag skulle se något när jag rusade fram! hahah! Även att det var en målare här imorse och var han kanske lite snabb och ljudlös?! Jag hörde inte ens när han målade dörrlisten till Emils rum fast jag trodde att jag låg vaken, fast kanske sov jag också:P Fixade iaf bussåkandet igår, E kom och mötte mig vid torvalla centrum och det var en jävla tur för jag hade ingen aning om vart jag var:P Ha! Idag hade jag hoppats på att Ramona skulle komma och hämta mig, men hon gatt jobba så jag ska trassla mig på bussarna idag med.. Jaja
time to fixa sig lite:) Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0