positivt, negativt..

Jaha, nu sitter jag hemma utan gips:D Yej! Grattis til mig:D Meeen det kommer alltid ett jävla men.. fotleden svullen, grön och blå.. och OND! Ajaj.. Så det var inte riktigt läkt så nu får jag ha en slags stödskena, ser ungefär ut som ett benskydd för hästar.. men nu kan jag iaf DUSCHA normalt igen!!!:D Mitt ben såg skitäckligt ut! Alldeles lurvigt och lockigt för att håret hade ju typ växt in i gaslindan i gipset och huden bara faller av när man kliar så det ser verkligen inte  frächt ut.. men ett långt bad med skrubb och peeling och grejer ska nog göra susen:)

Iaf skönt att kuna röra på lillfoten lite och ska ju börja gå träna och träna hos sjukgymnast och grejer.. Även att jag nog kan ha min förlilla rosa skyhöga klacksko, för min fot ser ut som en liten bäbisfot, pytteliten och ynklig.. Sjukskriven fram till lucia även.. ska ha wstödskenan varjedag i 2veckor sen ska jag ha den lite till och från.. så det återstår att se när beckaboo is back whit the cows..

Ska iaf provköra mercan ikväll eftersom jag ska till stan å träffa syon imorgonbitti.. Hoppas hoppas hoppas att jag kan köra bil!!

Näe, nu ska jag gå och slappa llite i soffan.. sen ska jag bada och mysa:)

Tack snälla karin att du följde med mig!!! Du är guld värd<3 Nu får du krya på dig ordentligt!



Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0