Pirfia som övningskör?

Japp, idag har jag varit ute och kört lite bil runt byn:) Första gången på snart 5veckor.. De var lite ovant och en hel del onte:/ Men ska övan in en ny teknik, eftersom jag kanske ska köra till stan ikväll:) Tror nog att det ska gå, allt går ju om man bara vill:)

Sen har jag även tittat på P.S i Love You igen, den går ju på tv 1000 stup i kvarten och den är ju lika bra varje gång! Som tur är så grinade jag inte lika mycket idag som första gången jag såg den som måste ha varit i slutet av sommaren.. men det var väl 5-6 gången jag såg den så det hade ju varit lite pinsamt om jag hade bölat lika mycket frtfarande..:? Nu var det mer bara tåranran som rann.. Haha, i know, jag är en mes!:P

Chattar med min lilla gris på fb, saknra henne och ska fara och hälsa på henne när hon mår lite bättre!<3

Skulle ju haft bryggstufest i hlgen men jag tror att jag skjuter på det efetrsom meningen var att mina strömsundsbrudar skulle komma.. Men vi tr det senare helt enkelt:)

Nu sitter jag även och lyssnar på whitney houston, känns lite som en sådan dag och igår var det celine dion som spelades:) Det är vädret och mörkret om gör det.. Och ofc Bad romance, den kan jag spela hur många gånger som hellst på en dag<3 Musikvideon är ju grym, och jag längtar efter att ha mina högklackade skor och dansa igen:) Sist vi var på ett party när vi rockade loss ordentligt var sista helgen i augustil och det är förfärligt länge sen!

Usch vad jag är less nu! Kom precis på att det är en massa filmer jag vill se just nu, bodyguard, titanic,love acually, STRDUST (fast den kommer junhem vilken dag som hellst:)) och twillight och new moon (fast twillight har ju börjat på tv 1000 nu sen den kommer jag nog hinna se några gånger) Även att jag tyckte att de böckerna var rätt kassa.. men ska nog iaf läsa den sista med..

Näe, kanse dgas att göra något nyttigt som tex gå och lägga sig i soffan igen:P Hahah! På sätt och vis lite skönt att vara sjukskriven och vara en slappfis dagarna i enda:) Ska nog även gå upp och hämta en glass eller något annat gott:D


Pusspuss<3 Längatr efter dig:)

Kommentarer
Postat av: E

Jag längtar efter dej me....;)

2009-11-19 @ 19:17:36
Postat av: R

Fint de blev:) Japp första gången jag har övningskört me nån, å lite tjata jag ju oxå:)

2009-11-19 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0