Ojojojoj

Om man kan mysa för mkt så har vi gjort det i helgen! Chips, gucca, pomac och film i fredags:) Mys morgon med chips och massa bra musik , hem och åt gomiddag och sen mer bra musik och tvtittande, sen upp och firade rickard vilket resulterade i 3 olika sorters ostbågar, 3 olika sorters chips och 4a olika dippar och ett litet tilltugg som R och jag gjorde, sen fasn det även tårta och chokladbollar:) Jag drack även mitt första glas julmust:) Vi tittade på en film även denna kvällen någon om ailens och den var riktigt spännade:) (Sen att E skrämdes så vi var lättskrämda som små lamm och att ramona skrek som ett as när vi åkte hem så jag trodde att hon körde av vägen, men det bara var den lilla pettitesen att hon tycket att jag såg ut som en spöktant! så var det ju rätt mysigt:P haha!) Och även denna dagen börjades med chips och sen åt vi ungefär chips heladagen och det tittades på bla "livet är en schlager" mitt på dagen, sen kl 16.00 var det dags för veckans höjdpunkt! (iaf när man missat veckans serier) 4a H med det bästa programmen!!:D Yes! men hur arg blev inte jag å när oth slutade! Jävla apbitch!

Detta är iaf låten som jag lyssnar på så ofta jag får tillfälle!! tack åwsa ATT DU HADE DEN I DIN BLOGG!:d sÅ GRYMT BRA!!<3

http://www.youtube.com/watch?v=gPyAozsSKZQ


Jaja, ska skutta iväg och lägga mig snart! har ju varit en väldigt slitsam helg:P Hahaha! Skönt med slapp och mys och svull:) Jag  måste väl iaf börja gymma när jag tar av det här förbaskade gipset om jag ska kunna gå på ben stumpen och då måste jag ju försöka samla lite:)

Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: E

Jag lägger in en protest för att du e dålig på att uppdatera...! Ha man en blogg måste man ju skriva i den, va ska ja annars roa mej me att läsa...? Och skriv nu inte till svar att du brutit foten...du skriver väl inte me den?:S;) Puss och kram och en liten spark i baken;)Du e bäst<3

2009-11-14 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0