Klart!

Första mötet för dagen är avklarat!:D Mona och jag skrev på en massa papper och kopierade.. Så nu är allt pappersjobb med den här jävla foten klart:D Skönt!

Nu ska jag gå ut och fixa lite hö till kvällen, annars lär jag ju få bassning eftersom jag lär bli rätt sen hem..

Upptäckte även en sak när jag tog på mig min bomullskjol imorse, hmmm.. men det är något som har blivit betydligt större under min stillasittandeslappsoffperiod.. den delen man sitter på! Fast det är ju liot bra, för det blir ju skönare att sitta ner när det är lite mjukt, men det blev iaf en liten chock att det syntes så tydligt i den här kjolen.. Haha!

Kl 13 ska jag vara hos Carin på Torsta, och jag har en stor klump i magen fö att gå genom en korridor full med ungdomar igen, det har aldrig varit en höjdare för mig.. tycker det är jobbigt med folk som stirrar och viskar.. Men det ska bli kul att återse sin gamla skol igen med:)

Ska äta en risifrutti nu, så jag orkar med dagen:) SEn ska jag ju på designmöte på eftermiddagen kanske:) Haha:)

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0