Jul jul srtåande jul?

Eller? Vart är snön? Det vita som brukar lysa upp denna mörka tid på året? Hoho?

Håller iaf på lysa upp sikås lite:) Hjälper mammsen lite nu att sätta upp stjärnor och stakar:) Ska upp till bryggstun och tända mina nya stakar som är från dollar och kör ett discorace där uppe, en funkar en är tänd och släckt ungeför varannan min och en den lyser bara precis när man tänt den..? Mystisk! Ska även sänga upp min ängel som jag fick låna av mamma:D Den som jag haft på mitt rum så länge jag kan minnas, och nu fick den även följa denna flytten:) och även min mini julgran med jättesmå kulor i olika färger och pytte ljus:) och en en stjärna på fot i papp.. Kommer bli så mysigt<3

Ska även bädda i julsängkläderna och tända brasan i tvn och lyssna på någon av mina 9 julskivor:D

Sen ska det ju ävn dammsugas och skuras.... inte lika kul, men det är verkligen dags för de.. och ska även plocka och slänga en massa rat och plocka in disken (som jag iaf disakde i veckan:)) Så jag har ju det jag gör:)

R&E är påväg på julmarknad i ström, men mitt ben kändes sinte så sugen på att gå runt på julmarknad.. När de kommer hem ska jag och R upp till farmor:) Sen blir det tacos med hela familjen hemma hos mammaen och pappsen:)

Har inte tid att sitta här och slöa längre:P Bye:)

Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0