Hoppas hoppas hoppas!

Att nitt ben är läkt rätt och fint imorgon!!!!:D Jag vill vill vill vill slippa min klumpfot som har varit mitt största bekymer den senaste månade! och jag vill vill vill kunna röra nig normalt och börja jobba igen! jag vill ha pengar och ett normalt liv:) Så jag hoppas verkligen att imorgon blir en bra dag! Snällaste K ska ju skjutsa in mig imorgon för pappsen gatt jobba.. som om jga blev lite su då! men som tu var ornade upp sig till det bästa:) För jag total vägrade åa med aronaz och inte var jag så suge på att åka bussen in kl 6.30 för att vara hos läkaren kl 9.. Särskillt inte när jag inte har en aning om vad som kommer att hända.. det ska väl röntgas och så antar jag och sen lär det ju vara en mystisk känsla att röra på foten igen.. jaja, sluttjatat om fotjäveln..

Granfejden säger jag bara.. Kul att vi surjämtar får så bra reklam:P De pratade tillochmed om detta på rix imorse! Haha! Men det löste sig ju snabbt och smärtfritt:)

Dagen har spenderats hos storasyster sm är hemma och jätte förköle.. Jag kom till henne vid 8.30 sen sov jag tills kl 11.30:) Kul sällskap man är va? jag gick inte ens väcka och hon hade tydligen levt om rätt bra:P men jag har blivit totalt förslappad och försoffad:) Vi åt pizza vilket var väldigt mumsigt:) 

ja det var väl i stortsätt denna dagen.. uppdaterar imorgon om hur läget ser ut:)

Sovgott! Pusspuss<3 

Kommentarer
Postat av: E

Hallå hur många gånger ska du uppdatera????!! De e ju jätte jobbigt att läsa juuuu.....;) Ha ha näerå kul att du e bättre i foten så du kan skriva igen...;) Puss & KRAAAAMMM

2009-11-16 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0