Home again

Gick jättebra hos syon igår:) Nu lutar det åt att jag kanske söker till hovslagare i vår:)

Sen när jag var klar på torsta så åkte jag på ica maxi och handlade 3 actin/thriller/äventyrs filmer till E och sen åkta jag vidare till Torvalla där jag har spenderat det senaste dygnt:D Mysigt<3

Han är ju himla omtänksam och så?

E: Nu blir jag lite ledsen..
B:Åååh för att jag ska fara hem?
E: Jaa, för då har jag ingen att tracka..


Så det är därför vi umgås, för att han ska ha någon och dumma sig med!:P Hahaah! Din tok;)

Nu är jag hemma igen och ska snart fara till ramona och laga lite middag med henne också ska jag hämta ut mitt paket från ellos med nya juliga sängkläder:)

Är glad:) Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0