Hehe

Jaha, så får man klagomål för att man är så dålig att uppdatera:P Men jag blir rätt gld, för då etyder det ju att någon läser min blogg:)

Var ju ett tag sen jag skrev.. Så nu börjar jag beärätta om tisdagen när E ringde och berättade att Kjarkur var jättedålig! Så vi hade stalljour vilket passade invalida mig bra:) Satt på en höbunt och drack o´boy:) SEn blev vi omvandlade till byggare bob.. men tydligen fick bara en var honom så jag fick vara skopis eftersom jag inte kunde snickra lika mkt.. men efter ett tag var vi så inne i snickrandet att vi byggde och fixade jätte mycket och det blev jättte ljust, fint och säkert i stallet:) Kvinnor kan! We know;) Vi flummade och skrattade heladagen och kjakur blev gradvis bättre:) (Och nu mår han bra igen:D) Men B blev lite väl mycket inspererd och glad av att röra lite på sig vilket tyvärr har resulterat i ond fotled..

Onsdagen låg jag bara exakt heladagen ohc var hos E på kvällen, vi tittade bla på bonde söker fru kl 1 på natten och hade svin kul som vanligt:D Tokfior vi är:)

Torsdagen åt jag middag hos syster och bara umgicks lite<3

fredagen var jag och Karin till ström, eller jag åkte bara bil och snackade lite gojja:) Sen tog vi en fika hemma hos mig, mycket mysigt:) Kvällen låg jag bara och tittade på idol sen sov jag när kl var 22, skönt:)

Lördagen åt vi supergooood middag hos rickard och eleonor! rickard fyllde ju 24 (+4) i onsdags så vi blev bjudna på födelsedagsmi8ddag:) Tjälaknul och potatisgratäng Mumsigt! Sen drack E och jag lite vin och sen for vi till patrik och där fick jag en gin och tonic.. vilket inte föll mig i smaken, sen drack jag pyttelite varm och kall (kram&god? haha!) vilket inte heller föll mig i smaken oc sen en grogg som jag drack någon klunk av sen kom som tur Emil och drack upp den:) Min gt fick Tina:) Även var en Alle som var hiphopare och en theres där så vi hade rät kul:) Mysig snackkväll helt enkelt:)

Imorse gatt Emil gå rätt tidigt efetrsom han skulle jobba och åkte med skittomas till hdal, så då sov jag i 2h efter han fart:P Idag har vi även träffats i 20månader<3


Jaja, nu har jag väl varit duktig?:)

Jajuste de! Idag satt jag på ginza och hittade säker 15 skivor som jag ska ha! Och har lyssnat på mina julskivor helakvällen som jag hittade när jag städade lite:) Vilket fick mig att tänka på lucia för 3 år sedan.. Haha! Nu ska ni få ett gott skratt! jag och Fanny sjöng akapella för hela skolan i matsalen! En duett och inte vilken duett som hellst;) Hahah! Ni får en bild på poss fö då kanse ni kan lista ut vad vi sjöng:P Vi hade även kortkorta kjolar och höga stilett klackar! I promis att vi gjorde succé på torsta! 2an på gymnasiet och vi uppträdde sjungandes för hela skolan 2ggr på samma förmiddag.. ja jag säger då det.. tack och lov att man numera är gammal och vis.. för om det nått jag har kännt mig på sistone så är det som en 40åig kärring.. Men det var ju kul att man hade kul när man var ung;)




Vi tränade även stenhårt på en dans till låten, men vi hade inte riktigt nerver till att både sjunga och dansa, så den uteblev.. men vi kunde den:) Hmm, funderar på om ni kanske ska få fundera och kommentera vilken låt ni tror att det va:) Så läggar jag in den imorgon:P haha ja så blir det nog:D

Stjärnkvalite var det garanterat iaf:D


Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: E<3

Ha ha ha ja läste att Kjarkur blev gravid!!!!??? Men d stog ju gradvis... Ja ja e lite trött och du brukar ju skriva tokigt i din blogg:) Kommer tyvärr inte på nån julsång så ja kan inte gissa:S Puss och kram<3 Kul att du uppdaterat förresten;)

2009-11-16 @ 12:32:09
Postat av: Anonym

Haha, du är en tokfia.. Du vet väl att pojkhästar inte kan få barn:P <3

2009-11-16 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0