Halloween

Jag ar som vanligt en liten ängel;) Och Ramona var som vanligt en liten djävul;) och då menar jag inte som vanligt på halloween:P haha!
vi fixade oss halva dagen och sen åt vi jätte god halloween middag hos Putte:) Sen skjutsade världens bästa pappa mig och ramona till ström:) Vi var hos Emsan<3 räffade mkt roligt folk och fick oss många goda skratt:D Sen drog vi vidare till Grand (läs staplandes och suckandes på kryckor..), och då blev det lite mkt trappor och folk för Rebecka, men vi var iaf kvar till 2 och tittade på läskiga personber, skrattade och pratade:D det var skönt att vara ute lite bland folk:) Jag blev endast arg 1 gång på hela kvällen och det var för att jag höll på faceplanta golvet, men då blev jag förbannad och sen slutade det knuffas! Visst, egentligen ska man väl kanske inte ut och umgås med 300 fulla personer när man brutit foten, men jag behöver faktiskt också få träffa folk ibland:)

Helgen var iaf bra!

Ramona fyllde 23 år i Fredags!!!<3 Vi spenderade dagen på stan, eller vi var in på onoff och Ramona fick 3000kr till en ny mobiltelefon:D Hon köpte en sony-ericson w995 tror jagden hette? Den är iaf kung:D Sen var vi in på Lindex, mcdonalds, jemtbil och ica maxi och det var kanske det mest korkade vi gjorde på hela dagen, fö då hade vi varit i stan 3h och jag var redan dyngslut i armarna och benet värkte.. (klagmomma i know..) och ica maxi var hur stort som hellst! Så det slutade med att ramona inte ens handlade hälften av det hon skulle ha efersom jag betedde mig som en grinig småunge, och ville bara ut därifrån! Sen for vi och hämtade en tv som jag fick, eftersom min gamla huxflux bara blev kolsvart när jag tittade på "bilar"..! Tack så hemst mkt för tvn!:D och jag fick även en puss och dagen var räddad:D
Sen åt vi goomiddag hos Ramona:) rickard, Eeonor och jag:) Sen sov jag hos henne eftersom vi hade valpköpare hemma och jag hade verkligen ingenlust att vara hemma längre än de 10 min jag var hemma! HAHAHAHAHAH!

Så nu är det tomt här hos oss utan några djurbäbisar.. Först hade vi ju kattungarna i 3månade och sen dagen efter den sista kattungen flyttade så föddes valparna tror jag det var iaf..

och Igår och idag har jag bara svullat halloween godis! Skit ica som sålde så billigt godis!:P

Mystisk blogg, i know:P

Pusspuss<3 Jag gillar även fina sms:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0