gucca

Jag älskar chip, gucca och mys!<3 Och det var precis vad jag och sis gjorde igår kväll:) Sov hos henne och v låg vakna till 2 och bara snackade en massa strunt:P Idag harvi bara slöat och slappat:) Men ska snart bege oss till sikås och hälsa på stockhlomssläktingarna lite:) Sen blir det att fira rickard ikväll!:D Å jag är så grymt arg över gipset nu! Jag vill vara med alla i vemdalen och bara röja järnet!!! men får ta den till hösten för kryckor på höstforum kankse är att ta sig lite vatten över huvudet.. Fast det hade varit grymt kul om K,E, m och jag hittat en rullstol så de kunde vart sexy nurese och jag sexy ivalid;) Det hade vart skoj:) Men det blir inte alltid som man tänkt sig.. Å även har jag väldigt ont i halsen.. misstänker att en viss person som slutade med sitt pencilin efter någon dag ist för att äta upp dosn nu har smittat mig med sitt halsont, men det går väl över:)

Jaja, time to go:) Ska se till att R tar med sig kameran så kanske det blir några bilder från kvällen:)


Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: B

Menade våren:)

2009-11-07 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0