Design

jag och E for in till sjukhuste imorse och när vi vra klara gick vi upp och hälsade på en något lej Emil som bodde i ett väldigt varmt rum.. Stackarn! Började iaf berätta om mina och Es gardin skills och tillslut blev det snack om mina kläder som jag har designat:P Så nu ska jag ta med mina skisser till Emil någon dag så ska jag och Irené ta en titt på dem:D Haha, hon kommer nog inte tycka att jag är någon vidare talang, har ju aldrig i hel mitt liv gillat något som har med att sy att göra.. Fast jag gillar ju kläder men är inte heller någon stjärna på att rita:) låter det inte toppen:D Haha! 

Sen for jag och E hem igen och hyrde 2 filmer och köpte Ben&Jerry glass, den hette något med alaska med vitchoklad isbjörnar i occh den var väldigt söt, för söt för våran smak.. Sen kurade vi ner oss i varsin soffa och bara slappade:D

Nu ikväll har jag för förta gången på väldigt länge fixat hästarna nästan alldeles själv:D Jag vägde allt hö till ikväll och imorgon och stoppade det i påsar och grejer, men sen gick mamma ut lite senare och gav dem det:)

Har betalat räkningar, lika kul som alltid..:/ Och nu ska jag gå och sova..

See you:) Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0