Atg kliniken..

Japp om en stund ska Ramona och jag lasta Kjarri och dra iväg till stan på atg kliniken och kolla hans ben ännu en gång.. Hoppas verkligen att det ser bra ut nu!:) Det ska bli kul att fara dit för jag har aldrig varit på östersunds atg klinik bara täbys.. Sen den mindre kula delen är ju lastningen, men det ska vi nog fixa med:) (Om man får skryta lite så tycker jag min häst är väldigt snälla att lasta:D) '

Ska ner på affären nu och inhandla lite spartanks lunch, tror det blir fädiga ostfallor med en massa pålägg, youghurt, wienebröd och cocacola:) Yes, sounds good:)

Glömde även berätta att jag och E blev påkörda bakifrån igår när jag skulle svänga in på ok med min fina renault! En rd ford (nämner inga namn) körde bakom mig från sikås, och bako honom var skolbussen och sen fick jag möte när jag skulle svänga in på ok så jag stod stilla och väntade innan jag kunde svänga in, och hade blinkers och höll på bromsen så allt var grett och bilen bakom stannade också.. Men.. Bussen därimot fick inte stopp! Så bump och sen var bilen imellan mig och bussen både lite kortare fram (eller mest en buckal och tappad nummerplåt) och inget bagage kvar bak! Min bil tog det som tur var bara i dragkroken så den skadade mellanbilen mer och min inget.. Men aj vad ont bara den lilla smällen gjorde i ryggen!! Och E och jag som redan har dessa sabla problemryggar! Och tänk vad det måste ha smällt inne i bussen ed alla skolbarn! ja så kan det gå när bussar fulla med skolbarn kör för fort, ser för dåligt och det är halkigt väglag! Ingen vidare bra start på gårdagen iaf, men den funkade ju iaf:)

Kommit på att det blir stan varenda dag den här veckan nästan, tisdag sjukhuset, onsdag atgkliniken, torsdag syon på torsta, och fredag kanske lite shopping:) Och jag ska hälsa på E något med:)

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0