Äntligen!

Jag har varit ute i hästhagen och pussat på min älskade Cindy!!!<3 Först tyckte hon att jag gick lite konstigt när jag haltade fram och så tyckte hon nog att det var alldeles för länge sedan jag var ut och hälsade på henne.. För det var det.::/ men sen vred hon på huvudet och tittade på mig sombara hon kan och sen pussade jag på henne  jätte mycket! myspruppan min<3 Arthur var även väldigt glad över att matte var ute med honom i en hel timma:) Även fast jag mest stod still så var jag iaf ute:) Hjälpte ramona lite med höet även, så då blev hon också glad:)
Gjorde även en liten tabba, satte på mig båda vinterstövlarna, bara det att med stödskenan blev det lite trångt så den satt som ett korvskin som ramoan fick dra av sen, men det blev ju iaf bra stöd:) JAG ÄR GLAD!!

Nu kommer en grej som jag tänkat att jag skulle ha skrivit om ett bra tag.
Idol!
Min Vinnarlista är Erik,Tove och Mariette i den ordninge måste det ju bli:) Erik är ju hur bra som hellst! Och såg just att det var Edddie som äntligen åkt ut!!! YES! Jag har hoppats att han skulle åka t hela tiden från första programmet!!!

Näe, nu blir det frukost och sen ska jag ligga i8 so9ffan och träna att gasa:P HAHAH!

Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: R

Tycker att du borde ha din telefon på när du ligger i soffan å tränar! Annars säger jag bara KNIVEN!!!

2009-11-18 @ 13:55:43
Postat av: R igen:)

Hoppsan det lät ju typ som ett hot..men vi glömde den ute:(

2009-11-18 @ 13:56:57
Postat av: B

Det lät verligen som att du ville döda mig..:/ Kortfel på telen..

2009-11-18 @ 14:44:16
Postat av: R engång till..

Ja det va verkligen inte det jag ville!!! Typiskt dum telefon!

2009-11-18 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0