Åååå..

Ingen förändrin på Kjarris ben.. Bajs!! Ta det lugnt i 4a månader till och sen tillbaka igen..

Var in på rusta en sväng och köpte lite mer julsaker och handlade hästskor, broddar, snöklampsulor och nya vinterridhanskar på hästshopen för 400kr med.. Gick (haltade) ävenrunt med Arthur lite på lillänge:) Min finaste duktigaste älskling (som jag som vanligt precis glömde ute..) Bara för att han kan de:) (och jag pris kom på att ramona redan släppt in honom i hallen så att han skulle torka lite, kanske behöver vila hjärnan?)

Imorgon ska jag ha möte med Mona på utrikesekonomi om försäkringar hit och dit och vads som ska fyllas i här och där till försäkringskassan och en massa tjafs.. Sen blir det att åka till ås och hälsa på min gamla syo Carin på Torsta:) Det är med skräckbalandad förtjusning som jag ska dit.. Kul iaf att ta tag lite i livet och fundera och få ideer om hur man ska kunna gör ade man vill osv..

Tittade på Bonde med E & R och fy fan vad vill höll på skratta ihjäl oss när Roger badade, och när roger pratar och när roger lagar mat! han är väl för rolig!!:P Haha!

Näe, ska sova lite nu så jag orkar med morgondagen!

Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0