Åååå åka buss

För jag älskar det så mycket ellr så inte! jag HATAR att åka buss! har nog knappt suttit i en buss sen jag tog körkort och det är ju 2.5 år sen nu.. jag tog körkort och köpte mig en alldeles egen bil för att slippa åka buss, för att slippa passa busstider och för att slippa trängas med folk! Men så kom det en dum jävla ko och stångade mig så att jag blev invalid (läs bruten fotled och gipsad i 1månad) så nu måste jag åka buss ikväll!! And i hate it! Även att jag ändera måste åka från stan kl 7.55 eller kl 12 och E börjar skolan 10.. Så bussar är verkligen toppen.. Eller botten tycker jag! Jag tankar så gärna min fina bil bara jag kan få göra som jag vill! Meen den har ju min bästa storasyster nu och jag får bita i det sura äpplet.. men vad gör man inte för att få umgås lite:)


Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: R

Ja å hon e värsta tacksam för att hon fått låna din bil:)

2009-11-04 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0