100

Japp, detta är mitt 100ade inlägg:) mycket snick snack i denna bloggen och det är nästan så att jag skrattar när jag läser dessa inlägg åt vartenda ett:)

Det här jävla gipset ska jag knäcka och elda upp! jag vill kunna göra saker som, rida ut och träna med Arthur och KÖRA BIL! Jag htar att inte kunna göra det jag vill, jag vill till stan.. Men ska jag dit så blir det en jävla massa strul med ktyckor och benet i högläge och skit!! Och jag kan ine heller ta mig från sikås till hammerdal så allt suger med den här jävla frakturen! SEn blir jag ju så otrligt fruktansvär jävla uttråkad.. Jag vill jobba och tjäna pengar ist för att fylla i papper som ska hit och dit och överallt fast ingenvet och inga svar och bara skit!

Äh, jag får ont i huvudet av allt negativt.. Så nu till något kular:)

Igår var jag hos E och "hjälpte" henne att slipa och riva tapet och snacka med henne när hion målade osv, men jag var inte särskillt pratig kanske för att jag inte har så mkt att prata om längre, så vi lekte idol och jag sjng och hon var juryn:P jag fick väldigt bra kriik, eller not:P Sen lekte vi vem vill bli miljnär och jag var bengt magnusson, och E kom upp till 10 000 men då ställde Bengan en kuggfråga och hon åkte ut:P Sen blev det musik och artist lekar:) Så vi fördrev tiden rätt bra:P Tur att ingen hörde oss iaf:P

Igår la mig runt 22.30 och sen klev jag inte upp förens 12 idag (jag klev bara upp en snabbis och släpte ut Arhur fram och tebax sen fortsatte vi att sova) och det var najs:) och jag har fortfarande nattlinnet p ig:P Haha, för det får man när man är sjukskriven!


Pusspuss, jag vill träffas nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0