Ramona

Nu har även jag skaffat en blogg, som nästan alla andra.. å varför har jag då gjort de kan man ju fråga sig? För det är ju som Anna sa till mig att det är ju egentligen inte dina vänner som läser din blogg utan dem som inte gillar en eller är väldigt nyfiken på dig och din närhet.. så sant så sant! Men grattis till er som kommer att läsa denna otroligt underhållande blogg om mitt händelserika liv? Men jag hoppas även att mina vänner kommer läsa denna för jag läser min vänners bloggar:D
Tillbaka till första frågan: Jo, för att min älskade Storasyster åker till USA imorgon, å nu kan hon följa vad som händer i sikås:) Jag har ju iofs en bdb men det känns inte riktigt lika..
Jaja, vi får väl se hur det går med det här..
 Jag hoppas iaf att Ramona har en toppenbra resa till staterna!
 Puss och saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: ronja

kul att du skaffat blogg :)

har inte ramona någon blogg som hon skriver nu när hon e i usa? kram

2009-06-04 @ 16:38:53
URL: http://ronjanova.blogg.se/
Postat av: B

Haha, ja det är ganska kul:D

Hon har ju inte det å ingen bdb heller, utan det är väl på fejjan hon skriver:) Men hon skulle ha haft en å hon kunde skriva om allt de gör:D Kram

2009-06-04 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0