Motormässa:)

Jahopp, uppstigning kl 3.45 imorse för att jag skulle mjölka och hinna fara på motormässan.. Men mjölkningen klattrade! Så jag var hemma 10.40 å hade hoppats på 9.30.. Men men tillslut kom vi iaf iväg, var ju framme i stan vid 13.25:P
Mycket fina bilar, men träffade lite kändisar.. Storasyster å hennes familj var ju såklart där:) Lars ställde ut sin fina cheva  57 som han hållt på renovert i hur många år som hellst:) mycket fin:D
Sen drog vi hem å grillade å jag invigde min nya solsäng från jula om inhandlades i fredags när jag skjutsade ramona på flyget till sthlm.. Tog en öl i solen och åt ölkorv, underbart:D
Nu sak jag väl ivg på någe skoj, fast först en tur till hästarna igen, Kjarri ska sprayas å så:)

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0