woooopsie

Blev vist inget iad förutom solning och fixning av agrigatet, kjarri är nu i stora hagen eftersom Jay hade kutat ner stolparna:/ Har lite arbete framför mig innan jag kan rida honom imorgon, för iadg blev det inte.. Även ska jag städa en hel massa imorgon! Måste verkligen det nu.. Men jag är ju ledig:D

Har E&Rs Audi nu för min jävla skit bil är ju någe fel på.. BAJS! Nu får den helt plötsligt ingen soppa, för några dagrar sen så läckte den som ett såll å nu kommer det inget.. MYSTISKT!

Min tupplur råkade iaf bli 4h och 40min ist för 1h som jag hade tänk.. Var verkligen dödstrött! men nya tag imorgon:) HAr iaf varit och solat med E:) hudcancer her i come, men jag kommer ju ändå få cancer så det spelra iaf ingen roll.. Jag bara vet det..  Sen blev det en kopp grönt the och vatten melon hos E, MUMSIGT!<3 Var verkligen längesen jag åt vattenmelon nu:) Kommer väl bhöva kissa mitt i natten bara för det:P

Åååååå, har tittat på skor på internet hittade 2 skitsnygga som bara fanns i usa så jag skrev till R att om hon kom på någon sådan affär så kanske hon kunde köpa sånna till mig:P High heels;) Det är ju bara lite träning sen kommer det gå som smort?:P HAHAH! Eller not men jag vet ju inte förens jag har några godingar att gå i:) Sen hittade jag även dessa på en sida i sverige, skit snygga tycker jag:) Till tex svart länning eller leggings eller min klänning som är i samma färg ror verkligen det skulle bli sommar fräscht:D Även så skulle jag bli värtsa lång;)
Det är lite konstigt med min  längd för oftast tycker jag är lång, men som på motormässan fick jag för mig att jag var skit kort, när jag parata med Kalle så kände jag mig som en liten fis, and i dont like it:P Så lite göga klackar skulle inte sitta fel, fast jag är ju rätt lång med min 10CM IAF:d Lagom ibland:) Långt när jag rider små hästar och kort bland långa personer:P oj konstig jag är ibland då:P

Mmmmm:)Ooooo:D

"smarta kvinnor har sämre sex" (fråga Olle)
Jaha, då är jag tametusan hellre smart!! Sådeså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0