Weeeihooo!

Har haft en underbart heltokig toppen kväll på en svenssexa med snygg karin:D Hon å jag å 10 grabbar:) Som vi aldrig sett i hela vårt liv! så jävla klockrent! ICA är ett väldigt bra ställe att jobba på! skriver mer om denna kväll/natt/morgon i längligen senare idag, känner mig inte sliten men antar att jag är det.. har varit vaken sen 01.50 igår, jobbat från 04.00- 10.30, varit i stan hela dagen å sen började dricka å for på tokfest:D Liiiiiiiite lång dygn, tur att jag inte ska börja mjöljka nu igen utan att jag fick ta kväll ist:D sen vem vet, kasnke vi drar tillbaka ikväll igen!

Godnatt alla! Puss puss love you:D

(även att jag fick behålla en jävulskt schysst overall;))

Vi bojkottade österäng, å det tror jag var det bästa vi kunnat gjort:D

GHRATTIS TILL ALLA STUDENTER; NU ÄR SKOLAN SLUT!

Glad nationaldag även:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0