The weekend..

Börjar väl med fredagen: Jobbade från måran, sen stan:) E å jag shoppade lite, å så körde jag en sväng på stan mitt bland alla studentflak för att iaf få se lite:D Kul! Såg iaf 2 av torstas flak:) Shoppade en ny bikini, en jätte glammig ögonskugga, bokade make up kurs på make up store, lösögonfransar å så åt vi på donken:) Prövade 2 slitna jeans på bikbok, men båda paren var förstora.. hittade inga mindre heller, så det var ju lite surt.. vi var på stan till 7, sen åkte vi hem.. Snygg K ringde mig när vi var på stan å undrade om vi skulle på svensexa, okej sa jag för jag ville göra någe:)

Kom hem fixade oss toksnabb (haha, fast först han jag med en till middag:D) sen skjutsade mamma oss 1.5 mil rakt in i skogen!! Vi kollade flykt vägar, hittade ett hus som man kasnke skulle kunnat kuta till sen såg vi även en häst hage, då blev vi lite lugnare:) När vi kommer fram till huste allra längst bort på vägen så kommer det 10st grabbar i vita overaller och omringar oss:P Vi hälsade och sen bliev det en goo drink (sprit, grön läsk å en piggelinglass mums;)) å när vi fått dem då var det dags för lek, what tänkte jag när de kom med 2 skott kärror! Iaf så skulle den som körde skottkärran köra en bana som var liote slingrig med ögon bindel och den som åkte skulle beskriva vägen, så jävla kul! "Mitt" lag vann:D hehe!  Sen tokade vi på hela kvällen:D K körde åkgräsklippare å jag "surfade" på vagnen, sen råkade hon tvärstanna så jag gjorde en djupdykning rakt på kanten på vagnen med mitt nyckelben:P  Sen brottades vi å gjorde lite böghögar osv:P SEn var det en kille alias "den lilla pilska jäveln" som jag tycket var lite för på, efter att han höll på ta på mig å så å sånt klarar jag icke av så han fick lite däng! Sen höll ahn sig undan, jag var inte intresserad å han verkade inte förstå det förns jag arbågade han u7 ggr i magen allt vad jag kunde.. För ingen ska komma å tro att jag är någon lösaktig tjej! Hah, men det där var inte så farligt, det enda minuset med kvällen bara.. Sen var det frid å fröjd igen!:D Vi spottade marschmellows (vi vann än en gång:P) och hade "dricka öl med 2 xxxxl tamponger i munnen stafett" (å denna segern gav vi typ bort, eller not:P hehe men vi loosa iaf) Jag gick husesyn i huset å vi stog å sjöng, å jag har hittat en ny Christer Sjögren! han sjöng hur likt som hellst!:D As duktig! Sen sjöng han även Celine Dion:) Helt otrolig kille! han hade även byggt en kanon som vi sköt ölburkar med, med tryckluft å grejer, skit kul:) Det blev även tryckare, eller jag vägrade dansa å karin hade disaperd?:P Så då när jag stod i "min" vita overall å värmde mig vid elden så kom 2 av grabbarna å lyfte upp mig och bar mig som i en kungastol å sen fick jag sitta där å dansa tryckare med dem:P å till sist så kom de på att jag skulle få ligga raklång å bli upplyft i luften, å vara typ 2m upp i luften balanserad på 7 händer kan jag tala om att det var så sjukt skönt, jag bara skrattade å njöt!:D Å när jg låg där uppe å "vilade" så kom ingo för vi hade ringt han lite tidigare, å vi tog å for hem:D Iaf i huste fanns det dusch, diskmaskin hällspis, platt tevera m.m m.m men ingen vatten toa!! Utan det var ute dass som gällde med 2 hål:P
Jaja, det var iaf en kort summering av den kväll, helt otrlog var den! Sen var det inte hlt fel att var 2 tjejer å 10 killar på party:D WEEEEEEEIIHOOOOOO säger jag bara för det!:D Blev även taget kanske hur många fula bilder som hellst under den kvällen, får väl se om man får 10 nya fb vänner å en jävla massa taggade bilder:P

Lördag: kom hem vid 4a på mogen sen sov jag till 12 (mamma kom in vid 8a å ville höra om kvälln/natten/morgone men ut sa jag bara då:P) för då kunde mammsen inte hålla sig längre, å jag skulle ju börja jobba vid 14-15 någongång.. blev slappt sen jobb, gick skit piss dåligt, sen blev det ett helvete.. Tur att det gick så pass bra iaf..

Södag: har haft förlovningsmys med E:) Vi skulle haft det igår kväll men det blir inte llatid aom man tänkt sig.. Vi såg på twilight, verkligen en super bra film:) Jag blev liiiite kär i James the bad guy;) fast Edward var inte så tokig heller:) Sen beställde vi skor, whooopsie, lite för lätta att bara sitta hemma å beställa saker, men jag tror det blir bra:D Sen har jag städat lite (hemskt lite) uppe, men har iaf börjat:P Å tittat på GG å det kom en lite tår där på slutet:) Så fint<3  u ska jag väl försöka städa lite till..:/

Iaf så är det lugge med hästarna för vi ar svinkallt å blåsigt, så det är rätt skönt för dem:) Kjarri är fortfarande kvar i stora hagen.. ska försöka fluytta honom imorgon:) Annrs lugnt:)

'"Cause I'm your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
I'll do all that I can"
Celine Dion

xoxo Beckaboo

Bjuppar på lite bilder på min pojkvän;)MumsMumsVi (typ):P

Kommentarer
Postat av: E

SHIT va snygg han va på de här bilderna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tror ja dör:)

2009-06-08 @ 09:30:47
Postat av: B

Jaaaaaaaa jag veeeeeeeeeet, han är min snyggaste pojkvän just nu;D

2009-06-08 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0