Stajja

Idag klev jag upp 5 å skjutsade mammsen på bussen, sen hem å duschade å tog en tupplur, det var skönt:) Sen vid 8a så tog jag med mig pappsen ner till hästarna å tog av hästarna vintertäckena och satte på kjarri eksemtäcket å sprayade dem:)

Sen åkte jag till stan, nästan helt utan smink:) Not usuall om jag säger så..
väl där så börjar hon på makeup store babbla en massa, jag var så fin å hade en konstig bild av mig själv.. så det slutade att jag var så onöjd att jag inte ville gå på stan eller någe, utan bara stavade iväg ner till bilen å drog på drive innen på donken å köpte 2 9bitars chicken mc nugets plus menyer till mig å lillebror:D Sen skyndade jag mig hem:) Vi svullade å jag tycker att de kan börja med 15 bitars eller någe? Rasmus 12 år äter ju 9bitars plus meny:P  Fick iaf 2 schyssta glas:)

Men jag är iaf nöjd över sakrna jag inhandlade på makeup store:)
2 läppglans, ett jätte glammigt;) Shit vad jag ska få pussas i sommar:P Hahaha!
2 ögonskuggor, en vanlig å en lös:) (den vanliga ögonskuggan går även använda som rouge på
   sommarbrun  hud tydligen, spännande:P)
1 glitter eyeliner
1 brynhyvel:P
1 sneklippt borste med natur hår
2 mascaror till priset av 1
KUL! (inte priset för kalaset, men det var ju endock en 20års pressent:))

Sen tog jag en tupplur:P (igen)

Eftre maten skulle jag å mor ut å rida, men det bidde inte så.. ska ner till hästarna nu å checka läget:)

Har iaf beställt 2 skivor till mig idag, 1 till mamma och en examenspressent till lillebror:)

Till mig: carole king & bonnie tyler
till mamma: Buddy holly
och till rasmus: hemligt efetrsom han läser bloggen:P

When you're down in troubles
And you need some love and care
And nothing, nothing is going right
Close your eyes and think of me
And soon i will be there
To brighten up even your darkest night

You just call out my name
And you know wherever I am
I'll come running to see you again
Winter, spring, summer or fall
All you got to do is call
And I'll be there
Yes I will
You've got a friend
 Carole King



Puss puss B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0