Städning

Är det som ligger högst på min måste göra lista.. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt! å jag har ju inte så lite städning heller eftersom jag är en riktig latfis.. Så skjuter jag ju upp det hela tiden.. Som nu har jag suttit vid datorn sen kl 8.30 ist för att lätta på arslet och gå å städa, för nu  finns inga undanflyflkter..
Även att jag skulle velat ha en dator uppe så jag kunde lyssna på mitt älskade vinyl107:) Det gör mig verkligen glad:D
Kanske far å lånar en som jag vet inte används så myckt just nu så jag iaf kan fåä lyssna på musik när jag städart, för det underlättar ju:P

Äh, bajsför att stäad..

Byebye



"Den kloka kvinnan blir glad när hon anses vara vacker. Den vackra kvinnan blir glad när hon anses vara klok."
Selma Lagerlöf 

Kommentarer
Postat av: R

Haha lana min dator men var jatte radd om den!! Vill ha den hel nar jag kommer hem!! Ska kolla pa liknande skor har sett massa frana:) vilken storlek? svara pa FB.. Party hela Juli!!!! Kramar

2009-06-03 @ 17:57:28
Postat av: Géa

Haha, du skriver så att jag sitter å småflinar när jag läser!:D bra inlägg om valet:) puss å kram

2009-06-03 @ 19:51:48
Postat av: B

Tiill R, Jag har kommit på att jag älskar skor:) Ska lagga ut dem som jag hittade på topshop med:D Jg chanssar på 37? för det har jag ju på mina svarta å så:) Kramar!!



G: Haha, jag kasnske ska sattsa på en karriär som bloggare:P Tycker det är skit kul:D AJg har ju så mycket tok för mig när jag skriver:P HAHA!

2009-06-03 @ 20:02:12
Postat av: Géa

Precis, BloggarBecka!;) Men man ska jag ha massa tok för sig annars äre ju inge kul!:D

2009-06-11 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0