Sommar och sol!

Hallu hallu!

Händer mycket händer inget.. Allt händer eller inte, vad vet jag just inget känns det som nu? Weird iaf.. Är fortfarande the boss på jobbet å där är det full rulle hela tiden, jag orkr faktiskt egentligen inte med allt där.. men men det är bara att bita ihop! snart är det juli å jag jobbar inte jättemånga dagar då:D Nice!

Hinner inte riktigt blogga nu eller förut i veckan, för jag försöaker hinna sova när jag inte jobbar å sola när det är sol! Sitter ute i min solstol så mycket so det går:) Tog även ebn likten tupplur i solen idag, märksväl hur s´könt det blir imorgon:P haha! N*gerheten börjar iaf komma tillbaka med rasande fart bara solen tittar fram! Yej:D

jajaja.. nu hem å soa så jag orkar ed att jobba tills på onsdag.. Not nice, men ska försöka jobba kort dagar i helgen..


Pusspuss<3

Lav ya:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0