Solen skiner!

Men jag sitter inne, för jag fryser som en gris.. Även trött som ett as.. Blev jobb mellan 4.30 till 14.00 med endast en liten kaffekopp till rast.. Blev avlivning av ko, mycket intressant denna gången, å så var vet där hela förmiddagen å jag stack 2 kanyler i mig själv.. bra dag eller så inte..

Är iaf ledig imorgon:) Ska till stan på makeup store:D Nice:)  Sen vet jag fortfarande inte hur det blir med jobb över midsommar, hoppas ju att jag kan vara hel ledig, men man vet ju aldrig.. Ska iaf hämta min storasyster på flyget kl 16 på söndag! Läääängtar!:) Fast jag hoppas du inte har svininfluensa!:P

Jag är ju även ställföreträdande chef eller någe liknakde nu.. Kul? Men det går, eller jag försöker iaf, men jag är nog inget bra chefs ämne, eller iaf inte över någe så stort.. Hoppas the bigboss är tillbaka snart iaf:) Fast igår när jag skulle säga till E,J å K vad jag var för någe så fick jag till det till "tillfredsställande chef"? Hmm, tror ni att de garvade lite! Tillfredsställande?! Vad låter det som jag gör på jobbet då?:P Haha! Näe som tur är inget sådant:) men ett gott skratt fick vi iaf:)

Bjöd även E och mammsen på middag hemma hos mig:) vitlöksmarinerad kycklinfilé med mangochutney och vitlök och örter färskost:D Rikigt smarrigt:) Se hade jag även köpt glass så det var en riktig mys kväll:) 2a middagen som tillagats där för övrigt.. Men ska försöka börja vara där mer nu.. Vi har ju städat å fixat E å jag så det är lite mysigare där nu:)

Dansen, var det en flopp kanske? Ja, jag å E tyckte iaf att det inte var så hejjigt där nere.. Träffade lite folk å kramades lite som man gör på fyllan, det ä nog det bästa med att vara lite dragen:) Allt kramande:P Hah!  Sen efter kanske 30 min där nere så tog vi å strosade tillbaka till bryggstun, där det blev efterfest sen.. Bjöd ju in jättemånga personer, men hade väldigt få nr till dem jag bjöd och sen så lurade Johan oss lite.. men det gick iaf fint frånbörjan:) Anders hämtade min älskling å vi var ett gäng som var där.. när plötsligt en bil full med strömsundare rasa in.. Ja, å sen gick det väl mest utför, jag blev arg förbannad å irreterad å det slutade med att jag blev portad från ström? Blev iaf inga slagsmål:P

Lördag, trött inge bakis, jobb mest ifrån det att jag vaknade.. Sen flöt resten av helgen ihop av jobb och sömn..

Igår började en ny tjej i fjöse,Elsa:) Det funkar fint:)

Vad mer? Joo det blåser som tusan å hästarna storm trivs! Mohaha, vad jag är fyndig;)

varför kan jag inte bara få läsa lite tankar?


// B snygga mygga

Kommentarer
Postat av: Géa

Vad ska du göra på midsommar då?:) kram

2009-06-17 @ 14:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0