Oooops

Politikbecka som jag kallade mig för jag var "så otroligt insatt" eller not:P men hade iaf åsikter och skulle så stort rösta... Meeeeeeen blev visst inte så.. Hoppas bara att vi inte får euro nu bara< för att jag inte röstade:P Eller då kanske det måste var ett val till??
Ich weis nicht (så bar gick det md 3års tyska, kan inget överhuvud taget!! Toppen där.. )
Kylit väder ute, skönt under täket inne.. Täppinäsan.. tog en liten sovmorgon:)
jobb ikväll å imorgon bitti sen jobbar jag torsdag morgon, leeeedig onsdag fredag:D Perfekt har heladagen att förbreda sig inför dansen:) Även att lillebror går ut 5an å jag ska vara förälder å titta på honom:D

näe, kanske dags att hoppa ur pyamasen? Göra någe vettigare än att hänga framför datorn i flera timmar.. J'ag får så många gorillor i huvudet då:P hahaah!

även att jag har börjat skratta som en orangutang ibland, låter inte särskillt bra! fast bättre en när jag skarattade som fran fine häromveckan iaf, det var en katastrof tur att jag la band på det:P

Pusspuss all lovely people:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0