Midsommar

Uppe med tuppn i måranst, kl 3.30 ringde väckarn.. Jobbade till 12.45 å drog ner på sikås bua å handlade mat till helgen:) Jag å lillebror skulle ju vara ensamma hemma:)

Handlade snacks å grejer till kvällen, å mat till resetn av helgen:)

For till E å la i blonderingsmedel runt 3, skulle vara i hdal 5 å det är ju planeringa a la Rebecka:P Å med mitt jävla skit hår som inte vill bli blont så hade jag i det i en timme innan jag var tvungen att duscha (i iskallt vatten...) å det är fortfarnade gult! Jaja, men minder än sist iaf, så det går ju åt rätt håll:)

Blev iaf klar i tid, ovanligt men jag turbo fixade mig:) Å lillebror packade väskan å fick följa Jocke, Gea, Marcus å Koffe till Hemsjö.. Så vi åt middag hos Anna och Macke i Hdal, knytis å det var helt otroligt gott och svullbecka visade hur man äter:P Tror alla utom E blev brydd över min apti, för hon är ju härdad sen förut:P Rasmus blev hämtad å jag hade en sån där jätte trevlig, mysig skön prat kvaää, när man bara sitter å drickr lite å snackar en massa:) I Like it allot:D

Sen åkte vi hem vid 00.30 å då böt jag kläder å gick på lång promenad med Arthur:) Det är ju faktiskt ljust dygnet runt nu:) Å det var super skönt!:)
Å nu sitter jag här å blogar, nattblogg:P Å har snart gjort ett rund dygn igen, som vanligt känns det som:P Fast denna helgen är jag faktiskt LEDIG! 2 dagar på raken första och enda gången denna månad...

Jajja, får väl se vart natten slutar och dagen tar vid..

Pusspuss till min familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0