Men WHAT?!

Näe nu.. Greys får bara inte sluta med att de dör!! Mammsen å jag satt å grät som tokar..

Rätt sant det Meredith sa på slutet, att man aldrig vet hur lång tid man får ellr något likande..
Man kasnke skulle ha tagit vara på dem som betyder någe men jag är fan en mästare på att skjuta ifrån mig, ta avstånd och glömmas bort.. Jag vill inte ha falskhet jag vill inte ha tjafs, jag vill inte ha krångel å jag vill inte sakna.. så då gör jag som jag gör, fast egentligen är det inte så jag vill ha det.. Men jag är rädd, rädd för förlora rädd för att inte bli omtyckt, rädd för att bli sårad å rädd för att bli lämnad.. Simpelt att helt enkelt inte ta den chansen.. OCh är kass på att höra av mig..

Men jag har många som jag känner, många som jag kan umgås med, många som jag tycker är kul att vara med och jag tror det finns rätt många som tycker att jag är en rätt skojig person:) men få riktigt nära, lätt räknat 3..

Verkar visst fortfarande vara deppig, verkligen inte likt mig, måste bero på febern å förkylningen.. Jag är ju den GLADA ROLIGA, SKRATTANDE FLUMMIGA ReBECKA, Jag är ju pajjasen och har alltid varit:D
Men på fredag, då är det jag som har jordens största leende:)







I go the easy way, the lonely way..

//B


Kommentarer
Postat av: Géa

Mig kan du lita på vettu, de kan ja lova!:) Snygg på freda!:D

2009-06-11 @ 12:15:25
Postat av: Sköna Bönan:)

Ja tycker iallafall att du e världens bästa TokBecka!!!!:)

2009-06-11 @ 14:43:34
Postat av: R

Men basta du inte vara deppig!! Alskar dig! Hoppas du haft en kul kvall igar far val lasa om den nasta gang jag hittar en dator:) Puss a Kram!

2009-06-13 @ 15:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0