Kul?

Har precis betalat denna månadens räkningar.. 6039kr:/ Fy fan.. Men nu är iaf bilen helt betald:) Men den är pajj! Så den ska lämnas in på lagning å då rycker det många pengar.. Jävla rat bil.. Även har det fått ettt namn! "det lilla äcklet"

Men man ska vara positiv, det är snart löning igen:D efetrsom jag får lön den 15:D

Sonamde väl runt 1 inatt för jag låg å läste å lyssnade på min bästa snyftar skiva.. Bonnie Tyler! Sen vaknade jag å trodde att jag missat väckarklokan (ställer alltid den så att jag inte ska sova bort hela dagen) Snoozade lite och sen trodde jag det var dags att kliva upp, då var klockan 5.45..  inte dags att kliva upp:P Skönt! Förutom att det läcker in myggor i min stuga, kommer bara fler å fler fast alla dörrar och fönster var stängda, så endera som hittar de in genom skorstenen å ner in genom kaminen eller så är det genom hålet i väggen..  Låg iaf å slogs med dumjävla myggor i några timmar innan jag pallrade mig upp, det var uju mulet ute så jag så ingen anledning att stiga upp före 9.30:)

Jaha ska jag kanske göra en kort sammanfattning över de 2 veckorna som jag typ inte bloggat?

*Förra helgen (alltså inte den som precis har varit) var verkligen toppen på alla sätt:) Jag var ledig och mös från lördag morgon från 4a (eller mös å mös, men det blev mys efter några timmar) sov iaf från 6 på morgonen till 10 på morgonen, även att jag hade varit uppe från 3.30 på fredgas morgoen så det blev ett rätt långt dygn..
* Jag å snygg K for till Hdal på Leffes 50års kalas:) Mycket trevligt, jag körde mest bil från svartviken å upp på åsen.. körde säker den vägen 15ggr:P
*Sommande även denna natt på morgonen sov väl mellan 5 å 10, sen bar det iväg till stan:) Hälsade på lite och sen drog jag till FLYGPLATSEN å hämtade tillbaka min amerikanska Storasyster<3 Love! Sen åt vi J Å Lillebror på Blåhuset:D Husets med förrät´t å fläskfilé med bea och tryffelsås:D Mums!

veckan bestod av en jävla massa jobb.. Fick somtur var vara ledig på tisdagen så jag kunde sova igen några av mina 9 timmars helg sömn, fast jag var iaf på jobbet på tisdagen.. Sen jobbade jag även helgen.. Å imorgon är jag ledig! Ska bli så skönt! Efetr 9 dagrs arbete så ska det bli skönt med 1 ledig dag:D Sen är jag även ldeig i helgen:) Mycket bra mycket bra! Hoppas på fin vere:D

Jaja, tror det är lite sol te nu så jag kanske ska fånga några solstrålar även denna dagen innan jobbet.. Solen gör mig glad, å det är bra:)

Glömde ju skriva om middagen som E bjöd på i veckan! Vi åt sushi drack bacardi breezer och vin å sen var det supergod efterrätt med glass, maränger, banan, chockie cookie och kola sås:D Smarrigt! Vi satt ute i solen å E hade letat reda på skivor med mina bästa låtar så jag blev på toppen bra humör!:D Vi bara skrattade å tokade oss hela kvällen:D Putte var också med, å när jga kom med en rätt rolig kommentar till han när han skulle åka hem då hängde han fast en cykel på mig, trädde den över huvudet och sen hängde den där på mina axlar! Den var så tung så jag inte ens kunde skrattata utan satt där och kom med konstiga skarttljud samtidigt som jag försökte få luft för att jag hade så mycket skratt som ville bibbla ut, men det kunde jag uinte för cykeln:P Haha! Låter hel knäpp jag vet men det var verkligen hur kul som hellst! Sen satt jag där ett tag med cykeln på mig, å då när jag började se lite sammaniten ut så frågar R 
- Hur är det, du ser så sammanbiten ut?
-Det kliar på foten 
så svarade jag! haha, för det gjorde ju de:D
Sen tog vi äve bilder som skulle få vm som hellst att skicka in mig på psyket, eller först skulle ju folk försöka lista ut att det var jag, vilket kanske inte var det lättaste:P Såg iaf ut som en slags mongo alien:D 
 ´Tur att E&R har mig så det får sk´ratta med någon ordning! Tur att jag har dem så jag får skratta åt mig själv med någon ordning:D Haha! Det är min bästa att bli skrattad åt med och å skratta åt mig själv:)

Pusspuss from the confused B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0