Jaha

Vädret är blött, väldigt blött, himlen är grå, väldigt grå, livet är trisst, väldigt trisst..

Älskade A är hemma hos mig igen:) Dyngsur och luktar skunk, men han är bäst i hela världen iaf:D

Jag är faktiskt riktigt förköle nu, MEN det stoppar inte mig från att jobba imorgon:) Har varit sjukskriven tillräckligt detta år med den där jävla ryggen.. (+ att all amoniack i fjöset faktiskt lättar upp och det bästa är att jag kan snyta mig å kasta papperet vart som helst, å jag kan spotta hur mycket slem jag vill vart jag vill:) (typ)) Å på fredag då är jag frisk:) HA:D



Äh, vet inte vad jag ska skriva mer..  Har iaf lovat att städa lite idag.. Å om jag ska ha fest i bryggstun på fredag så måste jag städa där med:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0