hmm

Jahopp och det glada humöret bara flög sin kos.. FAN!
Nu vill jag bara lägga mig å gråta lite, MEN sånt gör faktiskt inte jag! Icke! Är väl ingen vekling heller? Näe precis, stoneface det är jag..

Har iaf haft en jätte bra dag, eller den började väl inte toppen direkt.. råkade inte komma i säng förens 23.30 igår.. sen var jag visst förkyld så jag fick kliva upp å dricka vatten å ta tabletter å snyta mig hur många gånger som helst.. så när väckarn ringde 3.30 så råkade jag stänga av den.. vaknade 4.05 å hade planerat att var på jobbet 5 min inna jag vaknade? hmm, altså drack jag en rb och hittade lite godis:) Var på jobbet 4.15 (fast egentligen böjar vi inte förens 5 men då hinner jag inte med mjölkbiln..) Jobbade till 13, (fast jag egentligen slutar 10 eller egntligen 9 om jag börjar 4a men så är det på mitt jobb att man jobbar tills man är klar) Kom hem å det var SOOOOL:D Satt på ballen en stund sen gick solen i moln så jag skulle tupplura i 30 min som blev 1h:P fast då var jag inte fräsch när jag vaknade utan hela skallen var proppfylld med snor så det sprängde i huvudet, å då hittade jag nässrpay:) Var faktiskt skönt fast jag typ aldrig använt det förut:) Sen flummade jag på resten av eftermiddagen.. Mammsen å jag delade på en påse pasta carbonara (frusen) för 4a per å mammsen är inte så stor i maten men hon åt nog iaf 1p själv åt jag ur hela stekpanna:) ca 3p å då utbrister jag när allt var slut "jag har ätir 3p och är inte ens hungrig" Pappa säger då, haha det kan jag förstå och alla börjar gapskratta å jag hade precis tagit en klunk saft som ville komma flygande ut men jag klarade upp det:P Haha, menade ju att jag inte var mätt så då blev det en tallrik med pyttipanna med:D Å glass å kaffe på det:) SvullBecka:D

Sen solning med E:) Vi ska sola onsdag torsdag å fredag med:) HA! Ska jag var neger på fredag kanske? Oja (och om jag inte skulle vara det så har mammsen köpt B U S till mig:D)

Sen sprayade vi och fixade hästrn och sen en kopp the J kom även:) Jag fick en ohejdbar skrattattack som vanligt;) Vi satt säker å bara vrålskrattade i 30 min å så fort det blev tyst så bröt jag ihop i ett gapfladd igen:) Så jävla skönt i magen:D

Tyvärr så räckte det inte tillräckligt länge..  why why why?! Bajs å skit.. Dra åt helvet alla dumjävlar!

"Ta mej till havet, och gör mej till kung!
Kung över sommar'n och natten"


Godnatt, time to sleep utan min älskade A, antagligen därför jag blir deppig..
För jag har okså tagit studenten, fast för längesen..
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0