Helgen och Dagen

Japp, i lördags kväll cyklade jag upp till Jocke, där var Gea, Marcus, Danne och Martin:) Vi satt å surra ett bra tag i kvällssolsteken:) Nice! Det var Geafirandegrillning, men jag åt hos mamma å pappa för jag hade lite beslutsångest:P
 
Efter ett tag drog vi till hdal och var hemma hos Gea och marcus vi lyssnade på en massa kul musik:P Typ "Inga from sweden" Kul låt:P Haha! Sen drog vi till Roberto, lagom nära, tvärsöver vägen bara:) Satt bara å snackade med lite folk å sen kom E och hämtade J och mig vid 0000 för J skulle upp och jobba vid 7 och jag hade ju varit uppe sen kl 3.3 så jag var hel sömnig:P  Det var en riktigt härlig dag på motormässan och en riktigmys fest lördag med öldrickning i solen:) Kung med sol:D

Söndagen spenderades i solen och på jobbe.. Kom hem kl 22 fast jag skulle ha vart klar till 20 men ALLT klattrade:/ Sen skulle jag kliva upp 3.30 imorse igen, men det var stört omöjligt! Så jag började vanlig tid kl 5 ias, vart lite bråttom med mjölkningen på slutet för mjölkbiln men vi han tack vare att chefen kom å hjälpte mig:) Många kossor och mycket mjölk nu, då tar det lite tid:P Hemma vid 11.30 då blev det ridtur, men när vi ridit några 100m så kommer Jay chefens häst kutande, så då blev det till att vända.. lagade hagen och stoppade in homon igen men han gick direkt ut igen pga att agrigatet har pajjat så jag tog honom som handehäst:) Cindy fik lugna ner sig och jag fick dra Jay rätt mycket men det gick bra, även hade jag A med mig så det var lite spännande ibland, jag blev iaf väldigt svettig.. Hålla koll på 2 hästar å en bångstyrig unghund, tur att mammsen ochså var med, men när vi skulle förbi fåren då var det bara för mig att knyta fast Arthur i Cindys tygel och gå med honom C och J och det var minnsan inte så enkelt! HAHA! Sen när vi var hemkommna igen så blev det lite mer solande:D I like it:D

Nu upp till E för att bränna en skiva, sen blir det en tidig kväll!

 

Dagens humör: Trött och glad

Dagens klädsel: Från måran fjöskläderna och nu kammobyxor vitt linne och en svart softshell jacka

Dagens frisyr: Lugg i hårspännen och håret i en knut

Dagens smink: Inget:)

Dagens materiella vill ha: En ny digitalkamera..

Dagens längtan: Tills Ramona kommer hem<3

Dagens låt: Anouk - Nobody's Wife
Dagens bild: Min Prins

(tog dagens av Åsa)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ha du iaf en läsare....:) Men ja vill ju oxå ha en blogg.. Vet inte va ja skulle skriva i den för ja ha ju inte så spännande liv men iaf.. Kul att du skaffat en iaf:) Kram kram

2009-06-01 @ 21:35:44
Postat av: B

Man behöver inte ha ett kul liv:P Det har ju inte jag heller men jag skriver en massa strunt bara:) HAHA! Kram kram

2009-06-03 @ 08:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0