Haha!

Rätt kul att jag håller på å skriver fast jag vet att det inte är någon som läser:P För det är ju ingen som vet om denna bloggen:) Eller E och R men jag tvivlar på att de har läst någe:P
 
Haha, men det är rätt kul! Ska väl skriva på bdbn snart att dethär är min blogg, me får se:)

Är iaf ledig imorgon, har jobbat 9dagar i sträck så det ska vara skönt att iaf vara ledig 1:) Sen jobbar jag till på lördag sen blir det väl 9dagars igen kanske.. Men det blir bra juli lön när jag ska festa heatiden:P

Är trött som en tok! Har råkat lägga mig lite sent för att kliva upp klockan 4a.. typ vid 23 å sen jobbat så nu är jag aptrött, tror det blir en efterlängtad dusch(för jag luktar rätt illa) sen en tupplur, ridning av en bråkig islansdhäst vid namn Kjarri fast han är rätt söt också:) Å om jag orkar en sväng med cindy med och till kvällen en promenad med A eller eller en joggingtur sen hoppas jag på att fara å sol:) Japp, jag försöker verkligen bli neger:D Meeen, jag har inte riktigt anlagen.. E är mycket brunare än mig, å R som är i amerika blir också mycket brunare:) Kanske även skulle ha vart ner på affärn å köpt lite blonderingsmeddel till min orange/gula tofs:P Är ju rätt blond fram på sakllen men inte bak..

hmm, tiden räcker inte till! Måste även stoppa i mig någon mat, mycket mat! Jag äter och äter och äter men det försvinner ju bara ut genom öronen eller någe:/ Felet är att jag gör av med mer energi än vad jag tillför, men vad tusan hur mycket ska jag äta, jag är ju biffen:P 
Koskiten är ju även bra för brännan, just nu väldigt bruna armar, japp är en riktigt lortgris!

Även att E sak fösöka fixa en dejt till mig med M;) Sen skulle jag ha velat träffa ak igen för att se om han blivit någe längre..

Ska försöak skriva ett citat eller någon bra mening nu i varje blogg framöver..

"Some days I'm a super bitch
Up to my old tricks
But it won't last forever
Next day I'm your super girl
Out to save the world
And it keeps gettin' better"
Christina Aguilera

Kommentarer
Postat av: E

du måste ju titta på kommentarena så ser du ju att ja läst:) Kram

2009-06-03 @ 05:46:49
Postat av: B

Ja, men det stod ju ingenstans att du gjort de.. Konstiga blogg, man gatt ju leta efetr kommentarerna typ, kunde väl ha blinkat en liten lampa eller någe:) Men nu har jag nog snart ler lsare för jag har skrivit att den finns på bdbn nu:D KRam

2009-06-03 @ 08:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0