Blondie

Ska far upp till E nu så ska hon slinga mitt hår, första gången hemma nu sen jag började med av färgningen, har inte riktigt råd att gå till Nathalie varjegång, tyvärr.. För nu vill jag bli blond å inte vara gul längre:) 
Sitter å Lyssnar på Smokie:D Jag tor jag blev gladare över den skiva än vad mammsen blev:P 
Sen kom ju jultomten eller miss chief (anita) med hur många kilo kött till mig som hellst:D En löneförmån från stora chefen:) tack å bock för det!! Nu kommer jag bygga muskler som aldrig förr:D Haha!

haha, när jag var blond sist, för ca 3år sedan så gjorde jag å E rätt schyssta saker med mitt hår:P Efetrsom mamma har varit rådhårig, så har jag ju också anlage vilket märks i mitt hår eftersom det är väldigt svår blonderat:P men iaf, så skulle jag bli jätte blond hade jag bestämmt å vi hade i blonderings medelet i en timma och när vi skljde ur det så var ju hela håret ljusgult!! Så dagen efter var det på med mössan åsen köpa mer blodering medel, då hade vi i det 1.5 h å sen var det iaf blont.. HAHA! fast jag hade typ ingen hrbotten kvar, den var grisrosa och ond som tusan, kunde inte sova på nätterna eller någe.. men ska man vara fin får man lida pin, eller? HAha då var jag ung å dum.. Nu känner jag mig mest som en gammal kärring.. Konstig att man kan åldras så mycket på så kort tid.. När jag tog studenten och halvårte efter det kände jag mig typ som 14 max, å nu känner jag mig minst som 35.. Usch! 15år äldre på bara någon månad är ingen kul överraskning..
 
Sitter å dricker kaffe nu, då känner jag mig också gammal:P 
Är iaf på bra humör nu:D Har kommit på en skit kul dans till en kul låt:P Ska köra den på någon fest framöver, kommer bli succé;) Nästan lika bra som miktt andra patytrick så att säaga;) HAHA! 

Är liye brydd att det inte är någon som kommentera alla mina felskrivningar:P en det är för att jag skriver så fort å inte orkar sitta och peta för det är ändå så mycket som står knasigt:P Det är ju även lite av mitt riktmärke:) (sen är det även någe vajsing med tangentbordet, för den skriver iante allrid som man trycker heller:P)  

Oj, jag bara skriver å skriver!

Time to go:D

"Love me hate me
Say what you want about me..
Love me hate me
But can't you see what I see?"
Britney Spears

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Lilo

Äh, vadå, gul är väl bra? Den hårfärgen kör jag på i alla fall :P

2009-06-04 @ 21:51:15
URL: http://andras-ord.blogspot.com
Postat av: Géa

Haha, du må visa upp dansen för me!;D ps..fin bild..jag tror har ditt sim i min mun!:D pöss

2009-06-05 @ 15:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0