Arg & Förbannad

Förbannad & Arg!

 Japp, så började jag min dag kl 4a imåranst.. På ett ruskigt dåligt humör! Var arg så jag kokade!
Men väl på jobbet kl 4.30 så fick jag ge utlopp för ilska genom att gapa lite på de stakars korna.. fast det tål det, säskillt när de ska kliva upp å bli mjölkade:P
Sen mjölkade jag med empyn på nästan högsta volym och sprängde öronen av mig å sjöng som en stucken gris! Kände hur det dåliga humöret bara flög sin kos:) Även att korna blir så nyfikna när man sjunger lite för dem:)
Sen kom visst Anita in i gropen när jag precis sjöng "jag måste kyssa dig" men nanne grönwall, hon tycket jag var mycket begåvad? Eller s inte!:P Sen låter det ju aldrig så illa som när man sjunger utan att överhuvudtaget höra något, och det inte är någon musik runtom för dem så tjuvlyssnar:P Sen kom visst kocke också, precis när jag var inne på refrängen på "notthing in this world" Med paris hilton:D Han sa bara "Jag hoppas att du inte ska söka till idol" Haha, vadå diskreminerad på arbetsplats? Bara för att jag ännu en dag var mig själv för en dag på jobbet?:P

Aaa, Mammas morsdag pressent kom idag å jag beställde den igår! Helt otroligt:D Är iaf en box med 3 skivor Smokie, underbart! sak bränna dessa såfort hon kommite hem så jag också får dem, man är väl inte dum heller:D

Jobbar imåra bitti  med, men ska försöka var klar fort så jag kan dra till stan å kolla på alla fina studenter!:D Sak även på make up store och boka en kurs, presentkortet går ju ut i juni, så det är dasg att gör adet nu:) Weei nytt och sommar fräscht smink komer bli toppen:D

Ramona kanske skulle shoppa skor och kläder till oss i USA<3 (vi har samma storlek:P) Mycket billigare än i sverige!


Dagens humör: Nu är jag mest förvirrad

Dagens klädsel:  Ful bikini överdel (har i fjöse), svart t-shirt och mörkblå långkalsonger, vita sockar med bajsfläckar:P Haha, allt luktar skit:P

Dagens frisyr: Tofs och uppsatt lugg

Dagens smink:  Inget:D

Dagens materiella vill ha: Naglar från helskön..

Dagens längtan: Tills mamma kommer hem så hon kan öppna sin present å att vi kan lyssna på dem:D

Dagens låt:  Eminem- We made You & Britney Spears- If you seek Amy

Dagens bild: Gea, jag å Kuurtan på fest:P


Kommentarer
Postat av: Kurtan

haha lite blek man ser ut bredvid dig ;P

2009-06-08 @ 13:11:44
URL: http://partykurtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0