the weekend!

Fredag:
Vi skulle ha soffbygge och öldrickar kväll hos R, men det blev så att J,K,R,A och B drog till stan på Lars Ws köksinvigningsfest:D Fria drinkar hela kvällen och 1 utbildad bartender:D kan tänkas att K inte blev jättegla när B utbrister "Karin är bartender:D" Så hon fick ju göra en el del drinkar:) Lars hade ju tänkt på allt så det första jag fick när jag kom in var ett paket alvedon:P (jag har nästan aldrig huvudvärk men jag har festat med lars 2ggr å båda ggrn har jag varit tvungen att gå å lägga mig efer maten.. Haha, men denna gången gick det bra!) Han hade även köpt laktosfri mjölk aå jag fick också dricka gooooda mjölkdrinkar:D Sen Gjorde även Eleonore Gidlund (Andereo) en "sex on the stenröse" till mig:P Haha, vilken tokkväll:D Lite snack om mina GULDBYXOR (Leggings från USA!), Så grymt schyssta;)  Kan ju säga att de var ett hett samtalsämne, för grabbarna på partyt tyckte väl kanske inte att de var så fräsiga:P Men Putte skulle iaf ha på sig ett par när jag var med i melodifestivale (när han sålde hörselproppar!) Menmen, GULDBYXORNA fick ju även en låt, en blandning av bröderan herreys diggilodiggilej och björn rosenströms pojkarna som busar:P Hahaah, mycket underhållande! Kors i taket men vi (R) har bilder från 'kvällen:) Se3n blev det g3, där vi shakeade som tokar å drack shottar (även att jag hade glömt min tele i bryggstun hemma i sikås och R glömde sin i Lungvik:P) RKB vilka patypinglor !(när vi väl hittar på någe iaf)
 Sen drog vi vidare på Marité och dansade och drack vidare:D Träffade LV och Gurra:) Det var kul:D jag bet av LVs körkort för han stylade så mycket med de! Även så tappade jag min förlovningsring men hittade som tur var den igen! (men sen fick jag höra att E har tappat bort sin:( vet ´ni hur det känns?!)
Sen blev det iaf KEBABBAREN! MUMS så jävla gatt! Det var även grymt roligt! Sen taxi för 230kr och sova lite hos ff;)

Lördag: Blev upphämtad tidigt på eftermiddagen:) Vi planerade sundsvlls resa i bilen hem, men svårt att hitta chaffis och någon med mycket pengar så vi skippade de.. Väl hemma kom J å B på att vi kanske skulle till backe, men efter dusch å så så var jag så trött å slöck så det blev film å chips med mig själv i soffan hemma.. Mmmsen hade främmande å lillebror tyckte filmen var dålig.. vid 11 for jag hem å la mig, Många roliga telesamtal under natten:P K och B var tydligen med på jättemånga bilder på några plancher på ett bröllop efter en svensexa:D Shit å vi har knappt set en enda bild!!Fick iaf kliva upp å hämta ff mitt i natten, lite trött å grinig kanske?:P

Söndag: Mys å kuldag rakt igenom:D Fick ju vara med mina bästa R&E<3, R och jag dansade även å grillad till mammas buddy holly skiva, sjukt kul faktiskt! å jag var flum hela dagen:D När jag skulle hem å sova blev det hux flux strömavbrott:/ Kändes lite tomt å sova när man inte hade sovit själv på 3 nätter, haha!

Ett citat som jag läste i tidnigen, sant men förfärligt..
"Rökare är också människor , fast inte lika länge"

Värt att tänka på, jag vill inte att de som jag älskar ska lämna mig tidigare fö att de röker!

Jag har aldrig ens haft en cigg i munnen.. Men den passiva rökningen är det lite sämre med..

I LOVE SPONTANA IMPULSHELGER!
<3<3<3<3<3


Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0