Steeeek<3

Vilket väder! Vilket väder! Hela veckan har jag försökt varit ute i solen så mycket som möjligt!:D

Igår var stora stekardagen flör jag var ldeig! Var ute i solen från 9.30 till 17.00:)  Kan lova att jag har blivit rätt brun;) Även brännde jag näsan och en axel.. Men vill man vara fin får man lida pin:D

Var med KJ  & EJ från typ 12 för de tycket inte att jag bara skulle ligga å steka i min solstol utan att vi skulle röra lite på oss, å kubb spelet är spårlöst försvunnet så det blev lite andra panch och barn lekar:P Skit kung dag!:D Bruna å fina blev vi:) Vi var hemma (hos mammsen å pappsen) å lekte på gräsmattan i bikinisar:P haha! För det är ju så lite trafik precis där jag bor (bodde)?:P Hahah!  Sen gjorde jag en tidig kväll å tittade på prettywoman från 19 till 21 sen sov jag till 03.45
sen iväg på jobbet:D Var hemma vid 10.30! Nice! 

Stekte lite även idag, men klippte först sönder en tischa å gjorde en bolero som jag hade över axlarna å smörjde in min näsa:P Benen hänger ju inte riktigt med i brunfärgs utvecklingen...... Men benen är ju iofs ingen sak att smörja in i lite fusk:D

Ikväll ska jag till X.. Det var ju ett tag sen vi sågs nu..

Näe time too goo up to my little house and clean up a little.. Booooring! Men jag ska nog inte sola mer idag så då kan jag lika gärna göra lite nytta:D Har suttit å läst sofies mode och målat naglarna idag även:)

Jaja, Puss å hej leverpastej:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0