Sol igen

Men jag har inte varit ute någe.. Skulle så stort ut å rida, men kom inte ur sängen förens vid 11.30! bajs hatar sånt, var iaf vaken från 9.30..
Det är iaf super fint i min lilla stuga!:D jag å E tokstädade hela eftermiddagen igår:) Böt gardiner överallt (alla 5 fönster) (lånade 3 lika av K) Och det blev jätte bra! " lika som är strukna i köket och 3 (6) jättefina bruna i vardags rummet, de glimmar lite i guld:D Ska ta lite bilder å visa vad mysigt jag har det:D Sen plockade och veck E ihop ALLA mina kläder in i garderoben och byrån:) TOPPEN! Nu måste jag bara försöka hålla det fint.. är liiite dålig på jut den biten, slarer nr1 är jag:/ 
Bjubbade iaf R,E,R,M och P på middag igår:) Tomatsås med mozarella och pasta:) Det var faktiskt riktigt gott:)

Snart blir det jobb.. Men EJ ska mjölka med mig ikväll så det blir kul:) sen imorgon bitti och sen är det helg.. har tappat all pepp inför dunder, kanske ska vara hemma ist å titta på film eller någe.. Man vill ju helst slippa att bli ihjälslagen:/

Ska starx upp till E och äta lunch/middag:)

Varför allt vara så svårt..

Pusspuss<3

VVV vovve volvo villa thats me:D

HAR JU GLÖMT ATT SKRIVA ATT MIN RATRENAULT HAR RASAT, MOTORBYTE NÄSTA! KÖRDE DEN I TYP ETT DYGN, PÅVÄG TILL STAN SÅ AR DET GODNATT MED DEN! HELVETESJÄVLASKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0