Byebey!

Nu drar vi:) Pappsen mammsen lillebror å jag till cypern i 14 dagar!:D Resan bokades igår och gick på 2453kr:D (per man då.. ) Missade ju en resa på 1100per styck men detta pris är inte heller fy sakm:) Kommer sakna mina REACFMRE +massor av fler.. och misssar stråkveckan som jag så stort skulle på:) men jag tror jag väljer solen och värmen:) 38grade i skuggan igår:D Jippie, kommer bli svettigt, men jag hoppas att jag kommer hem som en liten neger;)

Även ska jag svulla alla goda grönsaker och frukter som finns!

Fäviken hemkost igår:) Det var verkligen hur kul som hellst! Sopade på 6grabbar i fredags så i lördgas hade jag slåförbud, annars skulle jag ha varit tvungen att städa husvagnen själv.. Men de flesta  behövde en smäll.. tex han som kommer fram och säger : "Dig skulle jag ha velat betäckt" Ooops för han att han sa det till fel tjej.. Stark tjej, snabb som fan med högern:P Även att jag som vanligt fick stå för helgens kulaste kommentarer:D

Hejdå! Sköt om er! Love you<3

"Han såg oss när vi satt och majsade"
                                   B

Kommentarer
Postat av: R

Haha fast helgens kulaste kommentar va faktisk den andra:)

2009-07-27 @ 21:24:22
Postat av: Géa

Ha de super kul i solen!:) å ta med lite till mig!;)

2009-07-28 @ 10:55:32
Postat av: Anonym

R:Haha, men den tanker jag inte skriva!!:P

G:Det ska jag gora stumpan:)

2009-07-28 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0