Stora stockholm!

Yes! Kom hem sent igår kväll och sov på soffan hos mamma och pappa:)

Helgen har varit toppen på alla sätt och vis!:D I fredgas åkte vo från sikås kl 4.20 och klev på flyget 6.35 och var på hotellet runt 9:) Sen promenerade vi på sthlmsstad hela dagen och fikade och shoppade (eller inte ag då, eftersom jag har shoppingförbud efter min shoppingdag i torsdags när jag kom hem med 3klänningar, 2 nagellac, 1 par skor och en massa mer som jag inte kommer på nu.. så det lev endast ett nytt koppel och halsand till min älskling:) ) Sen åt vi jätte god planstek och drack vin innan vi gick på musikalen hairspray på kinateatern:) Hur bra som hellst! Lördagen åt vi supergod hotell frukost som var som ett helt julbord och sen lev det hund hela dagen!:D Hinner inte skriva mer nu, för jag lev med katt i helgen så nu kommer snart isabell med lilla otto:D Så jag ska leta reda på kattlådan och skickade ner mamma att öpa godmat till honom:)



Pusspuss!<3


Saknade mina honomar med stort H och mina hennar med stort H när jag var borta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0