Solen skiner:D

Sitter i torvalla och ska snart bege mig mot sikås, tar med mig E och lämnar av honom i hammerdal och hämtar väl upp han igen när jag varit hos sjukgymnasten:)

Tycker det är lagom med snö nu, det är vitt och fint ute, jag behöver ingen meter med snö för att vara glad:)
Var inte det misnata halkigt igår när jag for in, uten jag körde till torvalla fran hammerdal på mindre än 50min:P

Vi har påbörjat stallbygget hemma nu, en box till ska vi trycka in vilket betyder att vi måste riva innerväggen mellan stallet och sadelkammaren.. Vi får flytta sadelkamaren på övervången nu en tid framöver tills vi hittat något annat:)

Vad är det mer som hänt då? Joo, jag har ju sovit i bryggstun 2nätter, och det var jättemysigt:) (inte fången utan jag gjorde det frivilligt:P Haha!)  Arthur kom upp och la sig raklång i min famn, fast han tycker att det blir så varmt så han ligger bara typ i sängen någon min.. Ska ta bilder hur mysigt vi har fått till det där:D

Och blev jag lite glad när det komfram att det inte var nathans barn i oth, och vad sorgligt att clyds (heter han så?) fru var död..:/ Riktigft bra avsnitt iaf:D


Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0