Snart så:)

Nu är det inte alls så länge tills jag och 7 kvinnor till flyger ner till stockholm för att gå på mässan och ara titta på hundar och hundsaker ända till ögonen trillar ur!:) Underbart!<3 Vi ska bo på hotell och gå på musikalen hairspray på fredag kvll:) Vi flyger ner tidigt på fredag morgon:D

Har även varit på gödning i torvalla:P haha! Irene gör så mycket gott som vi äter:) Sen får jag inte ta lite utan bara mycket:P

Jag hade middag här hemma i lördags för mamma och pappa var orta på julord i jorm:) Så Jag hade judit Rasmus, Ramona, Rickar, Eleonor och Emil:) Vi hade mkt trevligt och maten smakade bra:D Sen var vi upp till putte en sväng och surrade lite:) Sen åkte jag och rasmus hem och åt chips ocgh godis och så på film:) Mitt i natten hämtade jag E hos Diana och FL:)

´Halva söndagen spenderades hemma hos mamma och pappa:) Vi var ute i stallet och rev vägg och donade på lite, sen åkte vi till torvalla på efetrmiddagen, tog även med min älsklings Arthur:)


Näe, nu är det möte:)

Pusspuss för myshelger<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0