olustig känsla..

Vaknade vid 3 imorse och kunde inte somna om, gick upp och satt vid datorn en stund drack lite vatten och försökte sova igen, men det var omöjligt! Så när mammma kom ner strax innan 4a så frågade jag om jag fick låna deras bil och ta ett varv runt byn och kolla så att allt var ok.. Kollade hästarna och det var lugnt, bryggstun lugnt, rickard och eleonor lugnt.. Hela byn sov sovandes ut:) men hos farmor lös det och rullgardinen var inte ner dragen, vilket resulterade i panik och pappa fick kliva upp och följa med mig till farmor, och det var lugnt!:D Hon satt och drack kaffe och löste korsord så jag stanna de i en timme och löste korsord runt 5 på morgonen:) Normalt ellerhur? Men jag var tvungen för det är inte kul när det är något som känns galet..

Nu far jag starx till mitt <3


Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0