Officiellt:)

Nu har vi även ett förhållande på fb:D

Idag ska jag ut och rida fö första gången på 7veckor.. Spännade:) Har varit hos sjukgymnasten nu på morgonen och han böjde och klämde och kände.. var hos läkaren igår och blev förlängt sjukskriven med 1v och fick 1v med 25% jobb.. Så snart är jag iaf back to work:) och det känns ra, för jag ehöver verklige pengarna!

Håller även på att ringa runt hit och dit och överallt efetrsom allt klattrar med försäkringar och grejer!

Arhur kommer li så glad nu när han får ut och springa igen , och nu jävlar ska h ridats så ofta det bara går, vi ska tränas Jag Cindy och Arthur<3 För jag kan ju inte ut och jogga någen än men rida är uju bättre:D Ska nog pröva på någon armhävnig och någon situp kanske:S Kan li spännade, är ju svag som en mört nu....


Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0