Julen är kommen hopptrallaala..

Gjorde en lång och fin lista över vad jag skulle göra idag, har väl gjort ca halva listan och lär få vara vaken hela natten om jag ska hinna allt som är kvar.. Men ska iaf försöka:) Gjorde julmysigt till hästran imorse med massor av nytt spån:) Sen har R, R och jag hållt på att städa hemma hos mamma och pappa.. Snart klar med det nu iaf:)

Ska fölaj pappsen ner på affärn och handla lite saker inför julen, lite god frukost, ingredienser till brödet som jag ska baka:) Julmust, godis, chips, frukt, och lite mat:) Vet ju inte hur länge Emil stannar hos mig:) Hoppas hoppas hoppas iaf att han kommer imorgonkväll:D

Morgondagen består av utsläpp av våra och camillas hästar och mockning på båda ställena, sen blir det pyntning av julgranen och allt annat stök som ska fixas tex koka ägg osv.. Vid runt 14-15 beger sig Ramona och jag upp till fjöset för att korna ska ju mjölkas även julaftonskvällen.. Sen blir det hem och kasta sig i duschen (hoppas vara hemma till 19 iaf) och sen blir det julbord och klapp öppning:D (jag har iofs redan provat mina julklappar och såg när de blev betalade, Men jag är precis lika nöjd iaf! För jag vet ju att jag kommer bli toknöjd:D)

Även juldasg kvällen består av mjölkning och denna kvällen tror jag att jag har fått med mig Eleonor och kanske kanske Ramona? Fick ju det för chefen:) Och har egentligen bara 3h arbetstimmar kvar denna vecka så det är bra om jag får lite extar hjälp:)

Inatt blev även våran Pebles ihjäl biten och halvt uppäten av vad som troligast var ett lodjur:/ Inte så kul när jag upptäkte henne.. Vila i frid lilla kanin!

Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: R

Ja det e tur att du e toknöjd för jag har dåligt samvete för att du vet vad du ska få:(

2009-12-23 @ 17:38:03
Postat av: G

Nu tycker jag du har haft bloggtorka för länge!;) kram

2010-01-06 @ 14:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0